Garancija najnižje cene in LAST MINUTE KLUB

Last minute počitnice (izbor iz ponudbe)

Destinacija HotelOdhod Stor.Cena
Hurghada Grand Resor 5*14.12. SZG  7xAI310 €
Zanzibar SULTAN SAND 3+*03.04. MUC  7xAI1015 €
*LJU-Ljubljana,GRZ-Graz,VIE-Dunaj,SZG-Salzburg,LNZ-Linz,ZAG-Zagreb
*POL-polpenzion,PP-polni penzion,AI-vse vključeno,NZ-nočitev z zajtrkom

Možnost plačila tudi s plačilnimi karticami.

Mnenja naših strank

Tomaž

Z agencijo Pirc potovanja sva potovala prvič, pred tem sva že potovala z agencijami ki ponujajo last minute aranžmaje.
Z uslugo sva zeleo zadovoljna, vse kar je bilo dogovorjeno je brez zapletov. Osebje zelo prijazno in ustrežljivo.
Zelo Priporočam!

13.01.2017 ob 13:10:22

Simona

Na agencijo Pirc sem naletela povsem naključno.
Odločila sem se za last minute počitnice v Grčiji.Vse, kar smo se dogovorili ,je bilo izvedeno hitro,natančno ,zanesljivo.Priporočam!

12.09.2016 ob 11:39:46

Nino

Izredno prijazna, prilagodljiva in stranki naklonjena agencija, na čelu s super vodjo, g. Andrejem. Definitivno imajo znanje in izkušnje, zato se lahko približajo še tako zahtevni stranki. Z Agencijo Pirc sem dopustoval v Grčiji in čisto vse, od začetka snovanja dopusta do realizacije, vse je potekalo v zelo sproščene, prijetnem komuniciranju. Priporočam, brez pretiravanja - daleč pred večino slovenskih agencij!! Definitivno kmalu spet kam, z Agencijo Pirc!:-)

08.08.2016 ob 18:35:20

Karolina Šraj

Ga. Gordana in celoten kolektiv agencije Pirc, z vami sem potovala prvič - izlet v Avstrijo. Vse
pohvale za natančnost, ažurnost in zanesljivost. Vsekakor se bom odločila za še kakšno potovanje. Vse je klapalo in samo tako naprej. Dober glas seže v deveto vas!! Z vesekjem vas bom priporočila naprej. Lep pozdrav

01.08.2016 ob 14:39:34

Aleksander Oblak

Dva tedna All inclusive...Grčija...otok Kos..Hotel Mitsis....NEPOZABNO :-). Z dvema besedama odlične počitnice...preko agencije Pirc seveda. Vse korektno, vse skladno z dogovorom ter vsem napisanim. Hvala Gospe Ondina De-Corti za vso organizacijo in skrb. Za naslednje leto itak, da že vemo. Agencija Pirc. Priporočam.
LP
Aleksander

28.07.2016 ob 17:58:29

Blaž

S turistično agencijo Pirc sem doživel že nekaj lepih počitnic. Izredno moram tudi pohvalit ga. Sabino, za njeno hitrost in odzivnost. Iz prve roke lahko tudi potrdim, da njihova garancija za najnižje cene velja, kot imajo navedeno.

Toplo priporočam!

25.07.2016 ob 22:19:53

klara

vrnili smo se z dvotedenskih počitnic na Gran canariji bilo je nepozabno.Hvala vam.Priporočam agencijo Pirc s katero smo letos že drugič potovali in bomo tudi v nadaljne.

20.07.2016 ob 23:29:21

Nina

Na agencijo Pirc (tedanjo Agencijo Grad) sem se prvič obrnila, ko sem se po opravljeni maturi prvič odpravljala na daljše popotovanje in sem potrebovala letalske vozovnice za več destinacij. Od takrat je minilo že 20 let in ves ta čas se pri organizaciji svojih potovanj, počitnic, rezervaciji letalskih kart ipd. vselej obračam nanje. Z agencijo sem izjemno zadovoljna in jo priporočam tudi svojim prijateljem. Zaposleni so profesionalni in zanesljivi ter vselej poskrbijo, da naše sodelovanje poteka optimalno. Tudi kadar gre za reklamacije in morebitne nepričakovane odpovedi, ni težav, vselej uredijo vse potrebno, sposobni pa so uresničiti tako male kot velike želje. Hvala, Agencija Pirc, z vami je načrtovanje in uresničevanje potovalnih zamisli vselej prijetno :)

25.06.2016 ob 23:54:55

Katja

Do sedaj smo vedno potovali sprva s turistično agencijo Kompas, nato Avantura nato s Palmo tokrat prvič z agencijo kjer smo vse uredili preko mailov in po telefonu. Moja izkušnja je super. Sprva sem bila malo skeptična vendar me je že pred odhodom prepričalo predvsem SODELOVNJE S ga. KLAVDIJO z agencije Pirc potovanja. Res super ženska. Na vsa naša vprašanja se je takoj odzvala in nam povedala kot dejansko je. Vse kar je povedala je tako tudi bilo. Tudi leteli nismo s Pučnika, ker je očitno predrag ampak z Gradca in tudi o parkiranju nam je tako nazorno povedala in poslala linke, da bi bil lahko slep pa ne kiksneš. Super smo se imeli v Turčiji še bomo potovali z vami . Uspešno še naprej lp katja

20.06.2016 ob 11:18:32

Boštjan

Prvič sem se odpravil na potovanje preko agencije Pirc in sicer na Kanarske otoke. Med čakanjem na odhod je prišlo do sprememb, ker so v načrtovanem hotelu preusmerjali goste zaradi gradbenih del v sosednjem hotelu. Ga. Klavdija iz omenjene agencije je vse spremembe speljala profesionalno in me sproti redno in vestno obveščala. Vse se je končalo super, kakor tudi počitnice. Vse pohvale agenciji še posebej ga. Klavdiji Jamnik. Še bomo potovali z vami.